O reinstalare pe curat a aplicaţiei noastre pentru iOS (ştergerea tuturor datelor, inclusiv a cache-ului aplicaţiei)

Dacă întâmpini probleme cu aplicaţia noastră pe care reinstalarea nu le rezolvă, curăţarea cache-ului aplicaţiei poate ajuta.

Acest proces şterge aplicaţia şi toate datele aferente, cu alte cuvinte cache-ul aplicaţiei, detaliile de autentificare, preferinţele şi conţinutul media offline (după cum este cazul).

Urmează aceşti paşi simpli de pe ecranul de start al dispozitivului tău:

  1. Setări
  2. Informaţii generale
  3. Spaţiu stocare iPhone/iPad
  4. Selectează aplicaţia noastră
  5. Şterge aplicaţia
  6. Reporneşte dispozitivul tău

Aplicaţia a fost eliminată acum de pe dispozitivul tău. Mergi în App Store, apoi descarcă şi instaleaz-o din nou.

Părerea ta

A răspuns acest articol întrebării tale?

Articole ajutătoare conexe