Mobil: rezolvare probleme Casierie

Pentru a rezolva această problemă, asigură-te că ai cea mai nouă versiune disponibilă de sistem de operare instalată pe dispozitivul tău.

Dacă ai deja cea mai nouă versiune, reinstalează aplicaţia noastră şi încearcă să accesezi Casieria din nou:

Dacă problema persistă, trimite-ne următoarele informaţii:

  • Mesajul de eroare primit (dacă există) şi/sau o captură de ecran a ceea ce vezi.
  • Marca şi modelul dispozitivului tău.
  • Tipul conexiunii de internet pe care o ai.
  • Versiunea sistemului de operare a dispozitivului tău:

Android

Setări → Despre telefon → Informaţii despre software

iOS

Setări → General → Despre

Instrucţiunile cu privire la modul de a găsi actualizări şi/sau numele opţiunilor pe care trebuie să apeşi pot varia de la dispozitiv la dispozitiv. Dar ar trebui să fie asemănătoare cu instrucţiunile furnizate de noi. Dacă este necesar, recomandăm să contactezi producătorul dispozitivului tău pentru instrucţiuni exacte.

De asemenea, trimite-ne şi fişierele jurnal din cadrul aplicaţiei noastre pentru mobil.

Între timp, încearcă să foloseşti versiunea pentru computer a Casieriei noastre. Sau, dacă te afli pe versiunea pentru web a Centrului de asistenţă:
Casierie Web

Părerea ta

A răspuns acest articol întrebării tale?

Articole ajutătoare conexe